Nowoczesne metody vs tradycyjne
metody pozyskiwania Lead
Rynek biznesowy jest coraz bardziej konkurencyjny, dlatego pozyskiwanie nowych kontaktów i budowanie relacji z klientami jest niezwykle istotne. W ostatnich latach pojawiło się mnóstwo nowoczesnych metody Lead Generation, które zdominowały tradycyjne sposoby.
20 najskuteczniejszych metod przedstawiliśmy w kursie, dzięki takim rozwiązaniom możemy dotrzeć do bardzo szerokiej grupy potencjalnych klientów.
Wiele firm wykorzystuje nowoczesne technologie takie jak chatboty i aplikacje mobilne do pozyskiwania nowych kontaktów. Chatboty umożliwiają automatyczne odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji, co pozwala na oszczędzenie czasu i pieniędzy, które trzeba by wydać na zatrudnienie dodatkowych pracowników do obsługi klientów.
Tradycyjne metody pozyskiwania nowych kontaktów – telemarketing ,reklama w prasie, wciąż istnieją, ale trudno jest im konkurować z nowoczesnymi metodami.